Používají se pro uzavření průtoku (držení spotřebiče v poloze).
VBPDE - maximální tlak (bar): 350 (300) - rozsahy (l/min): 20 - 100 - pilotní poměr: 1:5 (1:4, 1:5,5)
- popis: Hydraulické zámky do potrubí, připojení 1/4", 3/8", 1/2", 3/4".
VBPDE - Hydraulické zámky oboustrané do potrubí - funkce a použití:
Tyto hydraulické ventily (zámky) se používají pro
uzavření průtoku (držení spotřebiče v poloze)
v obou směrech. Ventil je průtočný v jednom směru
a zablokovaný v druhém směru, dokud není odblokován
přivedením ovládacího (pilotního) tlaku.
VBPDE 2 CEXC
- maximální tlak (bar): 350 - rozsahy (l/min): 20-30 - pilotní poměr: 1:5,5
- popis: Připojovací závity 1/4", 3/8"
VBPDE 2 CEXC - Hydraulické zámky do potrubí, oboustrané, montáž na trubku 12mm dle DIN2353 - funkce a použití:
Tyto hydraulické ventily (zámky) se používají pro
uzavření průtoku (držení spotřebiče v poloze)
v obou směrech. Ventil je průtočný v jednom směru
a zablokovaný v druhém směru, dokud není odblokován
přivedením ovládacího (pilotního) tlaku.
VPDE - maximální tlak (bar): 350 - rozsahy (l/min): 20 - 40 - pilotní poměr: 1:4, 1:7
- popis:
Hydraulické zámky oboustrané do potrubí, připojení 1/4", 3/8", 1/2"
VPDE - Hydraulické zámky oboustrané do potrubí - funkce:
Tento ventil umožňuje volný průtok z A1 do A2 a do
spotřebiče a zároveň pilotní tlak z A1 otevírá zpětný
ventil ve směru U2..U1 pro volný průchod odpadního
průtoku ze spotřebiče. Přesně naopak je tomu při
průtoku U1..U2, pak pilotní tlak otevře cestu z A2 do A1.
Pokud není tlak ani na U1 a A1, cesta z A2 a U2 se zavře,
zámek je zavřený.
VBPSL
- maximální tlak (bar): 350 - rozsahy (l/min): 15 - 80 - pilotní poměr: 1:4,4 - 1:9,8
- popis:
Jednostranné hydraulické zámky se používají pro uzavření průtoku v jednom směru. Ventil je průtočný v jednom směru a v druhém směru je zavřený, dokud není odblokován přivedením pilotního tlaku. - funkce a použití:
Tyto hydraulické ventily (zámky) se používají pro
uzavření průtoku (zastavení spotřebiče v poloze),
v jednom směru. Ventil je průtočný v jednom směru
a zablokovaný v druhém směru, dokud není odblokován
přivedením pilotního (ovládacího) tlaku.